torsdag 4 juli 2013

Ligger och lyssnar på Bruce i sängen. Jag har mått relativt bra sista tiden, bortsett från nåt litet, haft energi och börjat bli mig igen. 

Men nu hänger mina mungipor ner till tårna och jag vill bara ligga under mitt täcke och säga upp mig från mitt liv. 

Fick feber igår innan awn med jobbet. Kan min jobbångest bli större. 
Jag har sån panik att jag nästan spyr. 

Jag vill bosätta mig i en fin stuga i en skog vid en sjö och stanna där. Några dagar, veckor, en månad om det krävs. Bara för att få av. Stänga av klockor och mobiler. Högst ha på flightmode för att höra musiken. Jag behöver stilla mig själv och det kan jag inte göra här. Jag behöver hitta min riktning och stig, eller i allafall veta hur jag sätter på mig mina skor. Sinnesro, tack. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar